Organizator
posveta: |
|
|
|
19.
november 2019, Kongresni center Smelt, Ljubljana
|
|
Spoštovane kolegice, spoštovani kolegi!
Motivacija je duševni proces, ki nas spremlja na vsakem koraku, in je zelo pomembna tudi na področju vzgoje in izobraževanja. Motivirati učence je cilj vsakega učitelja in strokovnega delavca v osnovni šoli, saj bodo otroci in mladostniki le na ta način dosegli svoj optimalen napredek na učnem in osebnostnem področju.
S posvetom in zbornikom, ki bo izšel na dan posveta bomo iskali odgovore
na
številna vprašanja in izzive:
- Kako s svojim značajem, karizmo in načinom dela spodbuditi učence k delu in vzbuditi njihovo zanimanje?
- Kako z inovativnimi pristopi spodbuditi učence in na kakšne načine se strokovni delavci šol trudijo spodbuditi raven motivacije?
- Kakšen je vpliv igre in kako igro vključevati v vsakodnevni pouk v vseh razredih?
- Kako motivirati učence z učnimi težavami, motnjami vedenja in v kolikšni meri motivacija služi kot kompenzacija za primanjkljaje?
- Kako raba sodobnih tehnologij vpliva na stopnjo motivacije ter v kolikšni meri lahko nadomesti učiteljevo osebnost?
Vabim vas, da skupaj poiščemo možne poti za uspešno motiviranje učencev, izmenjamo izkušnje in drug drugemu pokažemo, kaj se dogaja na tem zahtevnem področju.
Z lepimi pozdravi, Domen Smerdelj
Kotizacija znaša 90 eur in vključuje:
- 363 stranski zbornik posveta,
- okrepčila med odmori in okusno kosilo Hiše kulinarike Jezeršek.,
- gradivo (mapa, blok, pisalo,...)
- drobna presenečanja,
- profesionalno organizacijo in vodenje posveta,
- dostop do prosojnic in gradiv.
PRIJAVA NA POSVET ...
|
|
|
Program
11. strokovnega posveta dobrih praks v osnovnih šolah |
|
08.30 |
Prijava udeležencev
in prejem gradiva. |
09.00 |
Uvodni pozdrav in predstavitev poteka posveta |
|
Domen Smerdelj
Organizator in moderator posveta
|
09.05 |
Plenarna predavanja |
|
Dr. Aleksander Zadel
Ali je mogoče motivirati še koga razen sebe?
|
10.30 |
|
11.00 |
Plenarna predavanja |
|
Damjana Šmid, prof. soc. ped.
Praktične metode za motivacijo učencev v šoli
|
|
Doc. dr. Kristijan Musek Lešnik
Pogum in zanos v šoli
|
12.30 |
|
13.15 |
Predstavitve
primerov uspešnih praks v osnovnih šolah |
|
1. Vpliv osebnih karakteristik strokovnih delavcev na stopnjo motivacije učencev
2. Učenje preko igre
3. Motivacija učencev s posebnimi potrebami
4. Motivacija učencev z uporabo IKT
5. Vpliv motivacije na učno in osebno uspešnost učencev |
|
Učitelj kot vir učenčeve motivacije?
Simona Podlogar, OŠ Šmartno pri Litiji |
|
Kdaj sem se to naučil, saj je bila samo igra?
Mateja Božnar, OŠ Škofja Loka - Mesto |
|
Učenje preko didaktičnih iger v 1. razredu pri angleškem in slovenskem jeziku
Barbara Tanko, OŠ Dr. Antona Debeljaka Loški Potok |
|
Zmenki s književnostjo
mag. Branka Vodopivec, OŠ Predoslje, Kranj |
|
Animirani film in naravni materiali
Nataša Planinc, CŠOD |
|
Načrtno bogatenje besednega zaklada pri pouku slovenščine
Maja Šturm Razboršek, OŠ Šmartno pri Litiji |
|
1, 2 … moja zgodbica je že
Barbara Podgoršek, I OŠ Celje
|
|
Kdo owna koga?
Emir Begić, Druga OŠ Slovenj Gradec
|
14.45 |
Razprava
o ključnih vprašanjih in zaključek posveta |
|
Kje smo uspešni? Kaj še moramo izboljšati?
Sandra Križnar, prof. defektologije
Zaključek 11. strokovnega posveta dobrih praks v šolah.
Domen Smerdelj
|
|
Avtorji in avtorice strokovnih člankov, ki bodo objavljeni v zborniku posveta |
|
1. Vpliv osebnih karakteristik strokovnih delavcev na stopnjo motivacije učencev
Čeprav nepopolni učimo z zgledom
Ksenija Rožman, OŠ Mokronog
Kako kot učitelj vplivam na motivacijo učencev?
Ksenija Šteflič, OŠ Lenart
Moč sočutnega poučevanja
Mateja Dovžan Kukič, OŠ Spodnja Šiška, društvo Poišči sebe
Tako primarno, preprosto, a učinkovito!
Barbara Košar, OŠ Sava Kladnika Sevnica
Vsak od nas je poseben, a skupaj oblikujemo celoto
Patricija Redenšek, OŠ Sava Kladnika Sevnica
Kako ustvarim navdušenega učenca?
Barbara Žura, OŠ Drska
Kako učiteljeva osebnost gradi razredno motivacijo?
Kristina Ločniškar, OŠ Marije Vere
Kaj pa ona/on čuti?!
Marija Marenk, OŠ Jela Janežiča Šk.Loka
Likovno ustvarjanje učencev v podaljšanem bivanju – aktivni in kreativni
Nina Hostnik, OŠ Škofja Loka - Mesto
Spoštljiva in spodbudna komunikacija
Sabina Venek, OŠ Nazarje
S pozitivno učiteljico do motivacije za zdrav način življenja
Sebina Duraković, OŠ Toma Brejca
Učitelj kot vir učenčeve motivacije?
Simona Podlogar, OŠ Šmartno
Zakaj se moram učiti slovenščino, če jo pa znam govort
Viktorija Bizjan Ogrin, Oš Valentina Vodnika Ljubljana
Pouk zgodovine je lahko tudi teater
Jerneja Bonča, OŠ Cvetka Golarja, Škofja Loka
2. Učenje preko igre
Kaj imata skupnega motivacija in izkustveno učenje?
Nina Jelić, Oš Zalog
Otroci se bolje učijo, če se gibljejo
Maja Koren, OŠ Jurija Vege Moravče
Učenje skozi igro: učenci izdelujejo svoje učne pripomočke
Anka Pelhan, OŠ Preserje
Vesela matematika
Nataša Ocepek, OŠ Dr. Slavka Gruma
Didaktična igra – pomembno motivacijsko sredstvo pri poučevanju matematike
Andreja Habjanič, OŠ Lenart
Učenje preko didaktičnih iger v 1. razredu pri angleškem in slovenskem jeziku
Barbara Tanko, OŠ Dr. Antona Debeljaka Loški Potok
Z igro in ustvarjalnostjo do znanja
Blanka Tomšič Premrl, OŠ Riharda Jakopiča
Zmenki s književnostjo
Branka Vodopivec, OŠ Predoslje Kranj
Motiviranje učencev v OPB – izziv ali misija nemogoče?
Irena Skutnik, OŠ Loče
V 1. razredu delamo po kotičkih
Katarina Plut, OŠ Zadobrova
7 zabavnih nalog za spretne prstke prvošolčkov
Maja Novak, OŠ Preserje pri Radomljah
Igre pri pouku nemškega jezika
Manja Božnik, OŠ Franca Lešnika Vuka Slivnica pri mariboru
Učenje jezikov skozi igro vlog
Mariana Ozimec, OŠ Lucija
Kdaj sem se to naučil, saj je bila samo igra?
Mateja Božnar, OŠ Škofja Loka-Mesto
Izboljšanje motivacije za učenje angleščine v osnovni šoli: nekaj preverjenih pristopov
Merita Korenica, OŠ Trnovo
Igrivo sporočanje – vesela plat učenja slovenščine
Nina Grabljevec, OŠ Lucija
Prikrita motivacija učencev
Polona Reberšek, OŠ Oskarja Kovačiča, PŠ Rudnik
10 Fis pravil skozi igro
Robert Grom, oš rovte
Oh, to je pa res lahko!
Sandra Milanović, OŠ Elvire Vatovec Prade
»Tombola« ali družabna igra pri pouku
Špela Tomažinčič, OŠ 8 talcev Logatec
Se res smemo v 3. razredu še igrati?
Tanja Cvetko, OŠ Spodnja Šiška
3. Motivacija učencev s posebnimi potrebami
Ne želim brati in pisati
Kaja Vlahinja, OŠ Trzin
Risanje in pisanje – kako motivirati prvošolca?
Jolanda Pešec, OŠ narodnega heroja Rajka Hrastnik
Igrajva se, učiva se, premagajva govorno jezikovne težave
Barbara Amon, OŠ Gustava Šiliha Maribor
Domače naloge z mesečnim koledarjem
Barbara Dular, OŠ Gradec
Računalniške stopinje do skritega zaklada
Bojana Verčkovnik, OŠ Minke Namestnik - Sonje Slov. Bistrica
Medosebni odnosi v kombiniranem oddelku učencev s posebnimi potrebami
Helena Rižnar, OŠ Minke Namestnik - Sonje, Slovenska Bistrica
Ne zmorem sam
Ines Mustar Zof, OŠ Škofljica
Osebnostne moči - kako jih lahko razvijamo pri učencih?
Ines Piljić, OŠ Antona Žnideršiča Ilirska Bistrica
Kako za branje motivirati učence, ki imajo pri tem težave?
Judita Rupnik, OŠ Milke Šobar - Nataše Črnomelj
+/- motivacija
Lucija Kodrca, OŠ Roje
Motiviranost učencev s posebnimi potrebami pri likovni umetnosti
Marlenka Drevenšek, II. OŠ Celje
Ledolomilci, na pomoč!
Mojca Pajek, OŠ Podlehnik
Odnos kot pomemben dejavnik motivacije
Natalija Divjak Zalokar, OŠ Ane Gale Sevnica
Računalnik kot pripomoček za motiviranje učencev z disleksijo?
Polona Mitar, OŠ 27.julij
ČVT – Nekaj lahkega? Čisto nekaj lahkega!
Rada Polajnar, OŠ Prežihovega Voranca
Inovativne didaktične igre kot motivator učencev z dodatno strokovno pomočjo iz ranljivih skupin
Teja Gracin, OŠIC Ljutomer
Igra 3 v vrsto pri učenju angleškega besedišča za učence z disleksijo
Urška Frantar, OŠ Komenda Moste
Svetovalni odnos - motivacija za spremembo?
Urška Kovač Jurčenko, OŠ Vojnik
Gledališki krožek kot motivator
Živa Grafenauer Ekart, OŠ Duplek
4. Motivacija učencev z uporabo IKT
Ineraktivna tabla kot pripomoček za popestritev pouka in preverjanje znanja
Tina Pahor, OŠ Elvire Vatovec Prade
Interaktivno v naravo
Urška Kerin, OŠ Sečovlje
Je globalni problem moj problem?
Barbara Ojsteršek Bliznac, OŠ Vojnik
Na Noči branja beremo celo noč
Cilka Zupančič, OŠ Mokronog
Kdo owna koga?
Emir Begić, Druga OŠ Slovenj Gradec
Otroku ponuditi digitalni svet ali domišljijo?
Ivana Zidanšek, OŠ Gornji Petrovci
»Šokiram, da motiviram«
Lea Kofler, OŠ Milana Šuštaršiča
Z računalnikom do računanja
Mateja Slemenik, OŠ Primoža Trubarja Laško
Animirani film in naravni materiali? To je bilo pa super!
Nataša Planinc, CŠOD
5. Vpliv motivacije na učno in osebno uspešnost učencev
V gledališču je skrita moč
Karmen Sepaher, OŠ Drska
Za učence s posebnimi potrebami je motivacija ključni element pouka
Mateja Zupančič, OŠ Brinje Grosuplje
Vpliv vrstnikov na branje
Anka Voh, OŠ Karla Destovnika - Kajuha Šoštanj
1, 2 … moja zgodbica je že
Barbara Podgoršek, I. OŠ Celje
Črnobelo nad mavrične otroke
Bernarda Šlehta, OŠ Kungota
»Zmoremo in znamo, ker smo motivirani.«
Lea Tori, OŠ Antona Martina Slomška
Načrtno bogatenje besednega zaklada pri pouku slovenščine
Maja Šturm Razboršek, OŠ Šmartno pri Litiji
Naj računalnik postane otrokov zaveznik
Majda Erlač, OŠ PODLEHNIK
Pouk ob reki
Metka Bogataj, OŠ Rovte
Branje-manija: z igro do branja
Mirjam Mavrič, OŠ Miška Kranjca Ljubljana
Mene nikoli ne izberejo
Nina Končan, OŠ Cvetka Golarja
Kaj narediti, ko kljub motivaciji ni in ni napredka?
Nina Čelešnik Kozamernik, Center IRIS
Ko popoldanska obogatitvena dejavnost spodbudi delo pri pouku…
Tatjana Cevec Drolc, OŠ Mengeš
|
|