Poglavja in seznam referatov:
1. Učenci
s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Vključevanje OPP v program s prilagojenim izvajanjem
in dodatno strokovno pomočjo – vloga in naloge posameznih
strokovnih delavcev
Edinstveni delovni projekt pomoči - pomoč ali dodatna
birokracija?
Razrednik, učitelj in izvajalec dodatne strokovne pomoči
v eni osebi pri delu z učenci s posebnimi potrebami
Nemiren učenec – nadloga ali priložnost?
Moj razred in nemirni učenci
Oblike pomoči hiperaktivnemu učencu z motnjo pozornosti
Ne zmorem, ne znam …
Vključevanje učencev z dislektičnimi težavami v redno
osnovno šolo
Pikin zaklad
Učenci z bralno - napisovalnimi težavami pri pouku slovenščine
Učenci s težavami branja in pisanja – primeri iz prakse
Bralna ura v knjižnici za učence z bralnimi težavami
Premagovanje bralnih težav v šolski knjižnici
Razumel sem prebrano. Ali tudi znam? Sem v šoli lahko
uspešen?
Vzgoja za knjigo pri romskih učencih
Učenci s težavo komuniciranja (govor)
2. Nadarjeni učenci, delo
s starši
Nadarjeni – izziv ali nebodigatreba
Projekt, izziv za učence in učitelje
Povzetek ugotovitev iz usposabljanja za učitelje, ki
so sodelovali v poskusnem uvajanju projekta Fleksibilni
predmetnik
Nadarjeni učenci – primeri dobre prakse
Delo z nadarjenimi učenci pri rednem pouku
Nadarjeni učenci - program dela
Delo s potencialno nadarjenimi učenci v prvem triletju
osnovne šole
Nadarjeni učenci v jezikovni delavnici
Problemi, s katerimi se srečujejo nadarjeni v času šolanja
Kako prilagoditi pouk zgodovine nadarjenim učencem?
Nadarjeni učenci potrebujejo več učiteljeve pozornosti
Komunikacija v strokovnih skupinah – s poudarkom na
sodelovanju s starši
Posebni otroci – posebne družine?
Starši kot enakovredni člani tima
Starši kot enakovredni člani tima
Starši kot enakovredni člani tima
Srečanje s starši: Drseče v svet branja in pisanja
3. Učenci s posebnostmi v
telesnem in socialnem razvoju
Socialna izključenost otrok
Vpliv šole na čustveno in duševno zdravje otrok s posebnimi
potrebami
Otroci z motnjami vedenja in osebnosti v osnovni šoli
Krotiti leve ali jih narediti pohlevne? Kako biti fleksibilen
učitelj?
Ko je naš učenec bolan
Soočanje s slepoto deklice 2. razreda
Inkluzija slepih in slabovidnih otrok v Sloveniji
K meni prihaja učiteljica na dom
Učenje tujih jezikov pri dijakih z motnjami sluha
4. Psihološki
pristopi k učencem
S kakšnimi postopki lahko vplivam na učence, da bodo
bolj motvirani za redno delanje domačih nalog?
Verjeti, zaupati, uspeti!
Ali sem res vesoljček?
Kako lahko izboljšamo samopodobo
Tudi na odseku za otroško in mladostniško psihiatrijo
imamo pouk
Živali pomagajo
Z dodatno strokovno pomočjo do boljše samopodobe
Kineziopsihosocialno obvladovanje stresa v šoli
Samopodoba učenca s PP
5. Organizacija
dela pri učencih s posebnimi potrebami
Vloga ravnatelja pri inkluziji učencev s posebnimi potrebami
(slepih in slabovidnih) – s poudarkom na strokovnih
timih
Vloga svetovalnega delavca pri inkluziji učencev s posebnimi
potrebami
Vloga ravnatelja pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
učencem
Integracija – da in kako?
Administracija in čas
Z drugačnim pristopom do socialne vključenosti otrok
Vloga razrednika pri inkluziji učenca s posebnimi potrebami
Komunikacija razrednika pri inkluziji učenca s posebnimi
potrebami
Kako udejanjamo aktivnostno in ciljno taksonomsko različnost
predmetnih programov?
Specifičnost socialno-pedagoškega delovanja v osnovni
šoli
Zgodnje matematične veščine
Didaktični materiali za delo z učenci s posebnimi potrebami
Uspešno poučevanje z notranjo diferenciacijo
Poučevanje tujega jezika v osnovni šoli s pomočjo pravljic
in dramske igre
Notranja diferenciacija v praksi
Kemija je lahko tudi zabavna
Vloga šolske svetovalne službe pri inkluziji otroka
s posebnimi potrebami
Dojemanje kitajske pravljice pri petošolcih
|