Na to, kakšni boste čez pet let,
vpliva predvsem dvoje:

ljudje, ki jih boste spoznali,
in knjige, ki jih boste prebrali.
Charles E. "T" Jones
   
zbornik 4. strokovnega posveta izpraksezaprakso:
Različni učenci - različni pristopi
     

cena:
16 EU + ptt
(DDV vključen)
x
Uvodni referati:
Šola za različne učence - tudi za učence s posebnimi potrebami
dr. Božidar Opara, docent, Pedagoška fakulteta v Kopru
Možnosti svetovanja učencem, staršem in učiteljem
Aco Prosnik, magister klinične psihologije, Svetovalni center Maribor
Spregledane Pike nogavičke
Katarina Kesič Dimic, prof. defektologije, OŠ Ivana Groharja Škofja Loka

Statistika:
- 293 strani
- 70 referatov


Poglavja in seznam referatov:

1. Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Vključevanje OPP v program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo – vloga in naloge posameznih strokovnih delavcev
Edinstveni delovni projekt pomoči - pomoč ali dodatna birokracija?
Razrednik, učitelj in izvajalec dodatne strokovne pomoči v eni osebi pri delu z učenci s posebnimi potrebami
Nemiren učenec – nadloga ali priložnost?
Moj razred in nemirni učenci
Oblike pomoči hiperaktivnemu učencu z motnjo pozornosti
Ne zmorem, ne znam …
Vključevanje učencev z dislektičnimi težavami v redno osnovno šolo
Pikin zaklad
Učenci z bralno - napisovalnimi težavami pri pouku slovenščine
Učenci s težavami branja in pisanja – primeri iz prakse
Bralna ura v knjižnici za učence z bralnimi težavami
Premagovanje bralnih težav v šolski knjižnici
Razumel sem prebrano. Ali tudi znam? Sem v šoli lahko uspešen?
Vzgoja za knjigo pri romskih učencih
Učenci s težavo komuniciranja (govor)


2. Nadarjeni učenci, delo s starši
Nadarjeni – izziv ali nebodigatreba
Projekt, izziv za učence in učitelje
Povzetek ugotovitev iz usposabljanja za učitelje, ki so sodelovali v poskusnem uvajanju projekta Fleksibilni predmetnik
Nadarjeni učenci – primeri dobre prakse
Delo z nadarjenimi učenci pri rednem pouku
Nadarjeni učenci - program dela
Delo s potencialno nadarjenimi učenci v prvem triletju osnovne šole
Nadarjeni učenci v jezikovni delavnici
Problemi, s katerimi se srečujejo nadarjeni v času šolanja
Kako prilagoditi pouk zgodovine nadarjenim učencem?
Nadarjeni učenci potrebujejo več učiteljeve pozornosti
Komunikacija v strokovnih skupinah – s poudarkom na sodelovanju s starši
Posebni otroci – posebne družine?
Starši kot enakovredni člani tima
Starši kot enakovredni člani tima
Starši kot enakovredni člani tima
Srečanje s starši: Drseče v svet branja in pisanja


3. Učenci s posebnostmi v telesnem in socialnem razvoju
Socialna izključenost otrok
Vpliv šole na čustveno in duševno zdravje otrok s posebnimi potrebami
Otroci z motnjami vedenja in osebnosti v osnovni šoli
Krotiti leve ali jih narediti pohlevne? Kako biti fleksibilen učitelj?
Ko je naš učenec bolan
Soočanje s slepoto deklice 2. razreda
Inkluzija slepih in slabovidnih otrok v Sloveniji
K meni prihaja učiteljica na dom
Učenje tujih jezikov pri dijakih z motnjami sluha

4. Psihološki pristopi k učencem
S kakšnimi postopki lahko vplivam na učence, da bodo bolj motvirani za redno delanje domačih nalog?
Verjeti, zaupati, uspeti!
Ali sem res vesoljček?
Kako lahko izboljšamo samopodobo
Tudi na odseku za otroško in mladostniško psihiatrijo imamo pouk
Živali pomagajo
Z dodatno strokovno pomočjo do boljše samopodobe
Kineziopsihosocialno obvladovanje stresa v šoli
Samopodoba učenca s PP

5. Organizacija dela pri učencih s posebnimi potrebami
Vloga ravnatelja pri inkluziji učencev s posebnimi potrebami (slepih in slabovidnih) – s poudarkom na strokovnih timih
Vloga svetovalnega delavca pri inkluziji učencev s posebnimi potrebami
Vloga ravnatelja pri izvajanju dodatne strokovne pomoči učencem
Integracija – da in kako?
Administracija in čas
Z drugačnim pristopom do socialne vključenosti otrok
Vloga razrednika pri inkluziji učenca s posebnimi potrebami
Komunikacija razrednika pri inkluziji učenca s posebnimi potrebami
Kako udejanjamo aktivnostno in ciljno taksonomsko različnost predmetnih programov?
Specifičnost socialno-pedagoškega delovanja v osnovni šoli
Zgodnje matematične veščine
Didaktični materiali za delo z učenci s posebnimi potrebami
Uspešno poučevanje z notranjo diferenciacijo
Poučevanje tujega jezika v osnovni šoli s pomočjo pravljic in dramske igre
Notranja diferenciacija v praksi
Kemija je lahko tudi zabavna
Vloga šolske svetovalne službe pri inkluziji otroka s posebnimi potrebami
Dojemanje kitajske pravljice pri petošolcih

 

Seznam strokovne literature:
.:
Samoevalvacija - zakonska zahteva ali kazalnik kakovosti
.:
Kakovost v izvedbenem kurikulu v prvem starostnem obdobju
.:
Učenje v območju bližnjega razvoja otrok
.:
Vzgojni načrt - izziv šole
.: Socialne interakcije v vrtcu
.:
Timsko načrtovanje in izvajanje predšolske vgoje
.: Domača naloga - izziv ali obveza
.: Različni učenci - različni pristopi
.: Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
.: Razrednik@starši.oš
.:
Ocenjevanje znanja v sodobni šoli
.:
Umetnost v kurikulu vrtca
.: Kakovost v kurikulu vrtca - od načel do izvedbe

.: Priloge zbornikov ...

.: Nazaj na vrh strani ...

 
   
  Supra
 
Seminarji po področjih:
podjetja
vrtec
osnovna šola
srednja šola
  Organizacija seminarjev
  Knjižni kotiček
  Galerija
  Uvodna stran
 
Knjižni kotiček
  SUPRA d.o.o., Ljubljana
 


Telefon: 01 529-10-45

 

     
     

 

Novo Polje c. XXI/4, 1260 Lj. - Polje
tel.: 01 529 10 45
faks.: 01 529 10 46
e-pošta: supra@supra.si