|
www.supra.si
.: izobraževanje,
.: svetovanje
.: založništvo
|
Na to, kakšni boste čez pet
let,
vpliva predvsem dvoje:
|
|
ljudje, ki jih boste spoznali, |
|
in knjige, ki jih boste prebrali. |
|
Charles
E. "T" Jones
|
|
|
zbornik
5. strokovnega posveta Dobre prakse v vrtcih:
Učenje v območju bližnjega
razvoja otrok |
|
|
|
|
|
cena:
19 EU + ptt (DDV vključen) |
x |
Uvodni
referati: |
Kakšen
pomen za otrokov razvoj ima poučevanje/učenje
v območju bližnjega razvoja?
Dr. Ljubica Marjanovič Umek , red. prof. za
razvojno spihologijo, Katedra za razvojno
psihologijo, Filozofska fak. v Lj. |
Spremljanje
otrokovega razvoja v vrtcu
Dr. Marcela Batistič Zorec, Pedagoška Fakulteta
v Ljubljani |
Posebnosti
učenja in poučevanja mlajših otrok
Mojca Juriševič, Univerza v Ljubljani, Pedagoška
fakulteta |
Matematične
dejavnosti spodbujajo otrokov kognitivni razvoj
Izr. prof. dr. Mara Cotič, Univerza na Primorskem,
Pedagoška fakulteta Koper |
Statistika:
- 163 strani
- 31 referatov
|
|
|
Poglavja in seznam referatov:
Opazovanje otrok pri igri
in usmerjenih dejavnostih in spremljanje otrokovega
aktualnega razvoja
1. Opazovanje otrok pri igri in usmerjenih dejavnostih
v območju aktivnega razvoja
2. Portfolio v vrtcu
3. Opazovanje otrok in spremljanje otrokovega razvoja
v vrtcu
4. Socialno učenje s pomočjo glasbe
5. Opazovanje otrok in spremljanje otrokovega aktualnega
razvoja v prvem starostnem obdobju
6. Spremljanje otrokovega razvoja v otroškem vrtcu Šmarje
pri Jelšah
7. Opazovanje otrok pri igri in usmerjanje dejavnosti
in spremljanje otrokovega aktualnega razvoja
Načrtovanje
dejavnosti v območju bližnjega razvoja
1. Otrokovo procesno raziskovanje v projektu
2. Kaj so malčki počeli in kaj so pridobili v igrah
s papirjem?
3. Otrok - soustvarjalec procesa
4. Matematični izzivi
Območje bližnjega
razvoja - prostor učenja
1. Opis dejavnosti v območju otrokovega bližnjega razvoja
v oddelku prvega starostnega razreda
2. Razvojno spodbudni proces učenja
3. Prostor kot učno okolje
4. Igralnica - stičišče bližnjega razvoja otrok
5. Odzivanje vzgojitelja v fazi aktivnega raziskovanja
otrok
6. Tudi v igralnici imamo pravo gradbišče
7. Pozitivna samopodoba otroka - ključni element izkoriščanja
kakovostnega sociokulturnega okolja
8. Pomen igralnih kotičkov v območju bližnjega razvoja
otrok
9. Aktivna vloga otrok pri lastnem ustvarjanju v starostni
skupini 4-5 let
10. Participacija otrok v vrtcu in projekt igralnica
po želji otrok
11. Igrače nekoč in danes
12. Pomen prostora pri učenju otroka
13. Načrtovanje gibanja v prvem starostnem obdobju
14. Prostor za drugačno spoznavanje zgodovine - muzeji
15. Gradimo hišico– geometrijska telesa
16. Skrbimo za čisto in lepo okolico vrtca
|
Seznam strokovne literature:
.: Samoevalvacija
- zakonska zahteva ali kazalnik kakovosti
.: Kakovost
v izvedbenem kurikulu v prvem starostnem obdobju
.: Učenje
v območju bližnjega razvoja otrok
.: Vzgojni
načrt - izziv šole
.:
Socialne interakcije
v vrtcu
.: Timsko
načrtovanje in izvajanje predšolske vgoje
.:
Domača
naloga - izziv ali obveza
.:
Različni
učenci - različni pristopi
.:
Porajajoča
se pismenost v predšolskem obdobju
.:
Razrednik@starši.oš
.: Ocenjevanje
znanja v sodobni šoli
.: Umetnost
v kurikulu vrtca
.:
Kakovost v kurikulu
vrtca - od načel do izvedbe
.:
Priloge zbornikov
...
.:
Nazaj na vrh strani
...
|
|
|
|
|
|
|
|
Knjižni kotiček
|
|
|
|
SUPRA
d.o.o., Ljubljana |
|
Telefon: 01
529-10-45
|
|
|
|