Na to, kakšni boste čez pet let,
vpliva predvsem dvoje:

ljudje, ki jih boste spoznali,
in knjige, ki jih boste prebrali.
Charles E. "T" Jones
zbornik 5. strokovnega posveta Dobre prakse v vrtcih:
Učenje v območju bližnjega razvoja otrok
     

cena:
19 EU + ptt
(DDV vključen)
x
Uvodni referati:
Kakšen pomen za otrokov razvoj ima poučevanje/učenje v območju bližnjega razvoja?
Dr. Ljubica Marjanovič Umek , red. prof. za razvojno spihologijo, Katedra za razvojno psihologijo, Filozofska fak. v Lj.
Spremljanje otrokovega razvoja v vrtcu
Dr. Marcela Batistič Zorec, Pedagoška Fakulteta v Ljubljani
Posebnosti učenja in poučevanja mlajših otrok
Mojca Juriševič, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Matematične dejavnosti spodbujajo otrokov kognitivni razvoj
Izr. prof. dr. Mara Cotič, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta Koper

Statistika:
- 163 strani
- 31 referatov


Poglavja in seznam referatov:


Opazovanje otrok pri igri in usmerjenih dejavnostih in spremljanje otrokovega aktualnega razvoja
1. Opazovanje otrok pri igri in usmerjenih dejavnostih v območju aktivnega razvoja
2. Portfolio v vrtcu
3. Opazovanje otrok in spremljanje otrokovega razvoja v vrtcu
4. Socialno učenje s pomočjo glasbe
5. Opazovanje otrok in spremljanje otrokovega aktualnega razvoja v prvem starostnem obdobju
6. Spremljanje otrokovega razvoja v otroškem vrtcu Šmarje pri Jelšah
7. Opazovanje otrok pri igri in usmerjanje dejavnosti in spremljanje otrokovega aktualnega razvoja

Načrtovanje dejavnosti v območju bližnjega razvoja
1. Otrokovo procesno raziskovanje v projektu
2. Kaj so malčki počeli in kaj so pridobili v igrah s papirjem?
3. Otrok - soustvarjalec procesa
4. Matematični izzivi

Območje bližnjega razvoja - prostor učenja
1. Opis dejavnosti v območju otrokovega bližnjega razvoja v oddelku prvega starostnega razreda
2. Razvojno spodbudni proces učenja
3. Prostor kot učno okolje
4. Igralnica - stičišče bližnjega razvoja otrok
5. Odzivanje vzgojitelja v fazi aktivnega raziskovanja otrok
6. Tudi v igralnici imamo pravo gradbišče
7. Pozitivna samopodoba otroka - ključni element izkoriščanja kakovostnega sociokulturnega okolja
8. Pomen igralnih kotičkov v območju bližnjega razvoja otrok
9. Aktivna vloga otrok pri lastnem ustvarjanju v starostni skupini 4-5 let
10. Participacija otrok v vrtcu in projekt igralnica po želji otrok
11. Igrače nekoč in danes
12. Pomen prostora pri učenju otroka
13. Načrtovanje gibanja v prvem starostnem obdobju
14. Prostor za drugačno spoznavanje zgodovine - muzeji
15. Gradimo hišico– geometrijska telesa
16. Skrbimo za čisto in lepo okolico vrtca

 

Seznam strokovne literature:
.:
Samoevalvacija - zakonska zahteva ali kazalnik kakovosti
.:
Kakovost v izvedbenem kurikulu v prvem starostnem obdobju
.:
Učenje v območju bližnjega razvoja otrok
.:
Vzgojni načrt - izziv šole
.: Socialne interakcije v vrtcu
.:
Timsko načrtovanje in izvajanje predšolske vgoje
.: Domača naloga - izziv ali obveza
.: Različni učenci - različni pristopi
.: Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
.: Razrednik@starši.oš
.:
Ocenjevanje znanja v sodobni šoli
.:
Umetnost v kurikulu vrtca
.: Kakovost v kurikulu vrtca - od načel do izvedbe

.: Priloge zbornikov ...

.: Nazaj na vrh strani ...

 
   
  Supra
 
Seminarji po področjih:
podjetja
vrtec
osnovna šola
srednja šola
  Organizacija seminarjev
  Knjižni kotiček
  Galerija
  Uvodna stran
 
Knjižni kotiček
  SUPRA d.o.o., Ljubljana
 


Telefon: 01 529-10-45

 

     
     

 

Novo Polje c. XXI/4, 1260 Lj. - Polje
tel.: 01 529 10 45
faks.: 01 529 10 46
e-pošta: supra@supra.si